2010. december 2., csütörtök

Bronzszínű esküvői dekoráció

Egy kicsit meglepődtem amikor gyermekkori ismerősöm Katika felhívott,hogy férjhez megy a lánya és elvállalnám-e az esküvőjük virágkötészetét és dekorációját. Már férjhez megy? Ennyire repül az idő? Boldogan mondtam igent, hiszen régóta ismerem a családot és örültem, hogy részese lehetek lánya esküvőjének.  Ő, aki számtalan esküvő szebbnél-szebb menyasszonyi tortáját készíti el Pécs egyik legismertebb cukrászdájában, tanácstalan volt sok mindenben, így rám bízta a teljes dekorációt.
Viki és Gergő bronz színű esküvőről álmodott. Határozott elképzeléseik voltak a színnel kapcsolatban és nagyon megörültek az első színminta láttán,mert pont ezt az árnyalatot gondolták. Nem szokványos szín egy esküvőn, főleg,hogy augusztus elején volt. Ilyenkor inkább a vidámabb élénkebb színek népszerűek.
A bronz színhez az ekrüt és a fehéret használtam kiegészítő színként, mást nem is tudtam volna elképzelni.



A lakodalom a kozármislenyi  Két Szekér Fogadóban volt,ahol  már többször dekoráltunk esküvőt.Az ablakokról lekerült a magyaros szőttes, helyére krém színű drapéria került bronz masnival és egy kevés borostyánnal. Az étterem fala és mennyezete lambériázott, ezért a választott bronz szín nagyon jól beleillett a környezetbe. Elegánsan, finoman adta vissza azt a színvilágot, amit a pár elképzelt magának.  Az étterem belmagasságát gerendáról lelógó fehér virággömbökkel törtem meg, melyeket nagyon szépen kiemelt a fa lambéria  színe. Nem szerettek volna sok dekorációt az asztalokra,ezért a vázákba egy szál liliom került és az üvegtálban úszó gyertya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése