2011. október 3., hétfő

Szilvi és Isti esküvője


felnőttek gyerekeink...és barátaik...
 lassan nősülnek és férjhez mennek...

amikor kötöttem a szülőköszöntő csokrokat arra gondoltam, hogy egyszer talán én is kapok..

...egyszer...

Istit már régóta ismerem,gyerekeim baráti köréből.
Együtt váltak felnőtté és most  nagyon jó volt a csapatot újra együtt látni..
Öccse esküvőjén ismertem meg Szilvit. 
Már ott érződött.hamarosan esküvő lesz náluk is.
Nem kellett sokat várni.
Nem lepődtem meg,amikor megkerestek,hogy összeházasodnak.
Kértek dekoráljam esküvőjüket, kössem virágaikat.
 Igazán jó hangulatú lagzit képzeltek el ,amihez nemcsak jókedv, vidámság, finom ételek és italok,jó zenekar,kitűnő vőfély, hanem a szép dekoráció is kell..
szépek voltak,vidámak és megvalósították elképzelésüket...
Szilvi csokrát rózsából,mini rózsából, lisianthusból, krizantémból kötöttem.
koszorúslányai ruhájához fehér csokor illett..

templomi esküvő a szépséges Havi-hegyi kápolnában Károly atyával

polgári esküvő és lakodalom a Mediterrán étteremben,ahol hajnalig tartott a hangulat...


én már tudom ki követi Őket..

még nem izgulok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése