2015. július 5., vasárnap

Levendulaillatos esküvő

Mónikával és Attilával barátaik esküvőjén találkoztam először a Pécsváradi Várban.... Örültem,amikor felkértek,dekoráljam az ő  esküvőjüket is.
Helyszínnek Somogyaszaló Panoráma Éttermét választották,ami ehhez a stílusú esküvőhöz tökéletes környezet..
Vintage hangulatú,levendulás esküvőt terveztek. és ez igen közel áll hozzám,nemcsak a  levendula ,hanem a vintage hangulat miatt is..
A levendula mellett még fátyolvirágot kértek a dekorációba,ami egyszerűségével tökéletes illik hozzá... 
 Nagyjából szabad kezet kaptam így nagyon jó volt alkotni..
Előkerülhettek a régi csipkék, üvegek....
A dekorációban csakis természetes anyagokat használtam,natúr színű juta szalagot ,raffiát és a vintage hangulatot a csipkével dekorált üvegek és csipke terítők adták

Főasztal dekorációja Mónika kedvencével a kálával.....
 



A terítékhez zöld színű szalvétát választottam,raffiával áttekerve,egy szál levendulával díszítve..



Az antik polcszegély új élete...




Főasztal mögötti dekoráció....

 

 
Mónikának gyöngyből készült  menyasszonyi csokra volt...
de ehhez az esküvőhöz  azért készítettem egy menyasszonyi csokrot,ami kedvence lett és a kreatív fotózásra már ezt vitte magával...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése