2016. június 27., hétfő

Magenta,lila és kiwizöld... vidám ,színes menyasszonyi csokrok...

Igazán szerencsés vagyok,mert ebben az évben az élénk  virágok sokasága jellemzi esküvőimet.
 A menyasszonyok bátran nyúlnak a színekhez,így én is a virágokhoz ..
Soha nem volt még ennyi színes csokrom ,mint idén..
Bár  magam azért  a visszafogottabb árnyalatok híve vagyok ,
így utólag örülök,hogy ez az év a színek éve.
 
Szerencsére legtöbbször szabad kezet kapok ,miután egyeztettük a stílust ,a virágokat és a színeket...
Folytatás következik,hiszen mégcsak a szezon félidejében vagyunk...
 
Lívia pink és kiwwizöld csokrot kapott ... Vidám ,fiatal pár,csodás esküvője... utólag nem is tudnék mást elképzelni nekik
 
Adri lila pink csokra igazi különlegesség a hortenziákkal,szellőrózsával,peóniával és szegfűvel.... látványos szép csokor lett...
Anna lila -fehér -pink csokra tavaszi virágokkal....hortenzia,tulipán,rózsa,lisianthus
Pasztell rózsaszín peónia..egyszerűen imádtam.....

Emese csokra barac és krém rózsából és pink lisianthusbólkészült
Zita vintage csokra,minden kedvencemmel... Az idei egyik leg....... imádtam a laza ,kócos stílusát
Györgyi csokra is pink, igazi nyáreleji vidámsággal... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése