2017. január 11., szerda

Dóri és Patrik

 
 
Vannak olyan  esküvők amelyeket minden évben a legek közé sorolok.
Ilyen volt a legutóbb bemutatott balatoni esküvő mellett
Dóri és Patrik pécsi esküvője is.
Mivel pécsi vagyok, úgy gondoltam, nekem nem tudnak olyan helyszínt mutatni,ahol még ne jártam volna városomban.
 Hát tudtak......így engem is elbűvölt az a helyszín,amit nemrég újítottak fel és tették ezzel még szebbé a belvárost.
 
Dói és Partik templomi esküvőjüket a Pécsi Székesegyházban, a polgári esküvőjüket pedig az Északi Váfalsétányon tartották.
A Laterum  Hotel Pécs rendezvénytermében pedig hajnalig tartott a mulatozás.
 
Gyönyörű ifjú pár, meghítt hangulat csodás helyszínek, felejthetetlen pillanatok....

 
első találkozás,meghitt pillanatok..
 




Templomi esküvő a Pécsi Székesegyházban.

 

 
Dóri csokra pasztell rózsaszín angol rózsából készült






Polgári esküvő az  Északi Váfalsétányon
 

 
 




Laterum Hotel Pécs rendezvénytemében ünnepelték házasságkötésüket






Kreatív fotózáson,,,



Fotó: Bergics Balázs
Vendulavirág Esküvőszervezés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése