2010. december 30., csütörtök

Tematikus esküvők: Csipkebogyó

Szeretem a tematikus esküvőket,főleg ha igazán közel áll hozzám a téma.Legyen az napraforgó,levendula,lepke vagy csipkebogyó.
Nosztalgiázni kezdtem, amikor nemrég a zengővárkonyi esküvőről írtam...
A legkedvesebb tematikus esküvőt Szilvi nővérének Timinek és párjának Gábornak az esküvőjére készítettem. Timi és Gábor 2008-ban tartották esküvőjüket Pécsváradon a várban. Régóta ismerem Őket,hiszen Gábor fotós és a szakmában elismert neve van/www.levaigabor.com/.Többször dolgozunk együtt esküvőkön. Mindig örömködök, ha hallom a pártól,hogy Őt kérték fel fotózásra.
Timi kérése az volt, hogy mindenben az egyszerűségre törekedjek,természetes anyagokat használjak és a fő díszítő elem a csipkebogyó legyen.Nem is tudtam volna hozzájuk jobb témát elképzelni, hiszen mindketten természet imádók.
Az esküvő színvilága a sötétzöld a sötét narancs és a tört fehér. Sok-sok terméssel, raffiával
A csipkebogyó, mint fő téma magával hozza a természetes anyagokat. A krém színű rózsák közé narancsosan izzó gyönyörű csipkebogyókat kötöttem, melyeket a Zengő lábánál szedtünk. Ez került a vázákba az asztalokra, a főasztal virágtálba. Az asztalok közepébe gyönyörű zengővárkonyi kézi  szőttes terítettünk,ami egyszerűségével harmónikusan illeszkedett a dekorációhoz. A köszönő ajándék pedig csakis csipkebogyó tea  lehetett,aminek Timi anyukája, Anikó stílusosan kis tasakokat varrt a szőttesből.
Legkedvesebb esküvőim egyike......








2 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!

    Köszönjük a kedves sorokat! A dekoráció feledhetetlen volt, barátaink is gyakran emlegetik, különösen a csipkebogyót!

    Timi

    VálaszTörlés